Telefoontraining Engels
Doel van de cursus
Van een receptioniste/telefoniste, administratief medewerker of secretaresse wordt steeds vaker verwacht dat men buitenlandse telefoontjes kan afhandelen. Tijdens deze training leert u de algemene telefoonbegrippen in het Engels zodat u op een correcte manier de telefoontjes aan kunt nemen en door kunt verbinden. U leert ook u hoe personen te woord kunt staan als het gaat om het maken van afspraken, het aannemen van berichtjes, de weg wijzen, het geven of vragen van bedrijfsinformatie, het aannemen van bestellingen enz.
Bestemd voor
- Iedereen die in een zakelijke omgeving regelmatig binnenkomende telefoongesprekken afhandelt. Bijvoorbeeld: medewerkers receptie, secretariaat, klantenservice, verkoopbinnendienst, debiteurenadministratie.
Inhoud
- Algemene telefoonbegrippen.
- Aannemen, in de wacht zetten en doorverbinden.
- Informatie vragen voor het maken van telefoonnotities.
- Afspraken maken.
- Routebeschrijvingen.
- Bestellingen aannemen.
- Kantoortermen, eenvoudige bedrijfsinformatie.
- Engelse grammatica (tijden, bevestigende zin, vragende vorm, lidwoorden, meervouden, bijvoeglijke naamwoorden)
Bijzonderheden
–
Vooropleiding
Voor deze cursus is geen vooropleiding vereist.
Cursusduur
Klassikaal (groepstraining) | 4 lessen van 3 uur |
De genoemde duur is voor een standaardtraining. De cursusduur kan variëren afhankelijk van de wensen van de opdrachtgever.
Cursusgeld € 290,-. Materiaal € 49,-.
Verklaring
Aan het einde van de cursus ontvangt u een bewijs van deelname.