Omgaan met lastige klanten

Doel van de cursus

In deze cursus wordt geleerd lastig gedrag beter te begrijpen, om te gaan met verschillende vormen van lastig gedrag en niet in te gaan op provocaties van de lastige cliënt. Dit met als resultaat dat de controle over het eigen gedrag en dat van de ander blijft bestaan.

 

Bestemd voor

De training “Omgaan met lastige klanten” is bestemd voor baliemedewerkers, verkopers, helpdeskmedewerkers, managers, secretaresses, kortom, medewerkers die te maken krijgen met lastige klanten.

 

Inhoud

  • leren analyseren van lastig gedrag
  • leren analyseren hoe lastig gedrag invloed heeft op jou
  • theorie feedback en tegenkoppelingsmechanisme
  • gesprekstechnieken

 

Trainingsduur

Een basistraining bestaat uit drie dagdelen. Met een intake vooraf kan, in overleg met de opdrachtgever, afgeweken worden van de standaardtraining.

 

Op aanvraag.

Kalender Omgaan met lastige klanten

250.130
Omgaan met lastige klanten
Wachtlijst
 
 
 
 
Er zijn op dit moment geen cursusdagen ingepland.